Objekto pavadinimas: Lady & Gentleman CITY

Projekto kategorija: interjero koncepcija

Autorės: Egle Truskauskienė, Rasa Miliūnaitė, atstovaujama įmonė „IDW Baldeta project development“

Plotas: 800 m2

 

Drabužius didžiausios Rusijos universalinėms parduotuvėms, tokioms kaip GUM, TsUM ar Vesna Maskvoje ar Gostiny Dvor, Sankt Peterburge tiekusi kompanija buvo įkurta 1992 metais. Įmonė augo kartu su sparčiai besivystančia mažmeninės prekybos rinka, o jau 2001 metais, Maskvoje, buvo atidaryta pirmoji CITY Lady & Gentleman parduotuvė, vėliau išaugusi į prekybos tiklą. Šiandien CITY L&G turi 72 parduotuves aštuoniolikoje Rusijos miestų, parduotuvę Kijeve, Ukrainoje bei ambicingų planų ateičiai. 2008 metais apdovanotas "GOLDEN CHAIN", kaip geriausias prekybos tinklas Rusijoje.

Erdvė, šviesa, išplanavimas, dizainas- pagrindiniai žodžiai, apibrėžiantys naująją CITY  L&G koncepciją, nepamirštant, kad interjeras yra tik fonas, papildantis, bet neužgožiantis prekės. Kiekviena parduotuvė yra unikali, jų išskirtinumą padiktuoja skirtingos erdvės, kur kiekviena prekybinio ploto atkarpa yra projektuojama ir kaip atskira kompozicija, ir  kaip elementas, organiškai įsiliejantis į visumą.  Erdvei dinamiškumo suteikia spalvinių dėmių žaismas ir atsikartojantis sienų ritmas.

Apklausų duomenimis, savo kainos kategorijoje, CITY L&G Rusijoje yra diktuojantis madas prekės ženklas, todėl yra labai reiklus ne tik savo produkcijos, bet ir aplinkos, kurioje ji bus pristatoma kokybei. Tai parduotuvės šiuolaikiniams skubantiems žmonėms, vertinantiems estetikos bei funkcijos dermę.